HEJ PÅ ER!!

Jaha, nu var det så där länge sedan jag bloggade igen!!!  Jag fattar inte att jag slarvar så med det...?
Men det har ju inte hänt såmycket,  vi har inte orkat gjort någåt alls, för det har ju varit så himla varmt!!!
Så matte har tagit mig, Elvis och våra nya vänner, Douglas och Hollie,  och deras matte och husse till badet nästan
varje dag, så vi fyrbenta har mått ganska så bra iallafall.
 
I dag gick matte och jag in tillSigtuna ,då började matte ojja sig över ett träd!!!?? Va??? Det var sååååååååå
vackert, sa matte,  men jag tycker det ser helt dött ut! Det kan väl vara vackert iallafall sa matte, ja en än gång så blir jag alldeles paff över hur människor är!!!!


Här är trädet!!!!





Här ligger jag och väntar på matte,hon är inne och handlar på Hälsokostaffären!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0