Min nya fästman!!!!

I morse ösregnade det när vi var ute på morgonpromisen, men det slutat när matte satte nyckeln i dörren  när vi kom hem, typiskt va??
Sen när vi satt ute på altanen mitt på dagen, så kommer den lille, lille, söte Ramse med sin matte, och hon undrade om vi kunde passa Ramse ett par timmar? Det kunde vi, men vad min matte inte tänkte på, var ju att jag löper!!!!!!! Och Ramse har tydligen massor av hormoner som rusar  runt i hans lilla kropp!!! Han försökte att " uppvakta " mig precis hela tiden han var här!!!! Men jag var faktiskt lite smickrad av hans uppvaktning, så jag stod  still och lät honom hålla på bäst han kunde, men han var inte så duktig måste jag säga, så matte sa att det var nog ingen fara, det blir inga valpar här inte!!!! Vadå valpar??? Jag ville ju bara ha lite skoj!!!
På kvällen gick vi förbi Douglas och Hollie, men deras matte hade besök av hennes syster, så då erbjöd sig matte att ta med Douglas och Hollie på kvällspromisen, och det fick vi!!! det var en skön promis påca 2 timmar, vi fick bada också, men när vi var påväg hem så var det kapplöpning med regnet, men den här gången  hann vi hem innan det började igen!

Här börjar han......


Hallå, fel håll??????


Det börjar närma sig..........


Nu nästan så..........


Nära,  nära,....


Nu så, men ack, det varade 2 sekunder sen ramla han av!! Och såfortsatte han hela tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0