Bättre sent än aldrig!!!!

Nu måste jag skriva lite om julen! Vi var allihopa, Jag, matte, Foppa, Uffe, Lena, mormor, morfar, och Yvonne, Lenas mamma, hemma hos husse och Lena!

Dom hade gjort såååå fint, en massa god mat, massor av julklappar, trevlig stämning, ja en jätte bra julafton helt enkelt!!!!!!

Den jätte fina julgranen med klapparna


Husse fick en tröja med Foppa på av mig!!!!!!!!!!!!!!!


Husse fick en ram med Tajger, Foppa, och mig på!!!!!


Deras härliga brasa!!!


Foppa väntar på en av sina julklappar!!


Mormor, Lena, Jag, och Lenas mamma Yvonne.


Kommentarer
Postat av: Annika

Såååå mysigt!

Vi tar pengarna när vi ses... inga problem men har du pratat med banken?

2009-12-29 @ 19:07:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0