Nybadad!!!

Nu är jag alldeles ren o fin igen, matte stoppade mig i duschen i går kväll, och jag fick både schampo och balsam på mig!!!! Och idag är jag såååå len o fin säger matte. Det var nästan så jag inte ville gå en morgonpromis med Maria o Hollie!! Douglas har fått komma på kollli säger matte, och vad är det då???? Han kanske ska stanna där för alltid, för Maria känner att det blir alldeles för jobbigt med att ha 2 hundar och Vincent också, hon tycker inte hon hinner med Douglas, för han kräver ganska så mycket säger min matte, så då går Maria med dåligt samvete för honom, det är synd om henne tycker både matte och jag!!! Men han är på landet på en bondgård, och det är jätte fint där, vi var med och lämnade honom, i Malmköping.

Fopppa har varit hos oss ganska så mycket på sista tiden, men nu är han hemma igen, så nu är det så lugnt och skööööönt!!! jag bara njuuuter för nu får jag vara själv med min matte!!!

Här Douglas och Hollie!!!

Douglas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0