Fin altan!!

Alltså, nu har ju matte blivit tokig!!! Nu var morfar här igen oh hjälpte henne att lägga på trätrall på hennes altan, bilder på underverket kommer senare...
I morgon kommer Ufe, Lena och gissa vem?? Jaaa, den lille saten Foppa! Och Jonas, Sonja, oh deras lilla nyfödda Vicktor! Alla ska äta mat här, det ska bli jätte kul sa matte??? Jaha, varför då??? Jag fattar mig inte på människor, men det kanske inte är meningen heller, jag vet inte jag!!!
Matte är iallafall helt slut nu, hon har hjälpt morfar hela dagen, han kom kl 10 ca, och åkte hem kl 19 ca, så det var en lång, lång dag för matte!!! Och det fattades 3 st brädor!!!!!! Matte blev lite sur på det, men morfar sa att han kommer tillbaka på Tisdag och gör färdigt, bra!!!
Nu säger matte att det är dags att gå och lägga oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0