Har Campat!!

I helgen som var, skulle ju min matte arbeta såklart....... Och jag skulle vara uppe hos Elvis, men då skulle Elvis och hans matte ute och campa med husvagn, och då fick jag åka med!!!! Alltså, ingen matte på 4 dagar!!!! jag höll på att dö, men liiite skönt var det ju, vi badade varje dag, och fick springa i skogen, men så glad jagblev när matte kom hem!!!!!! Gud vad jag pussade på henne, och sen fick hon inte gå ett steg, utan att jag skulle med, tyckte det var bäst att hålla koll på henne!! Har tyvärr inga bilder från campingen, men jag har några bilder från idag, när jag, matte, Elvis, Maria, Malte, och Tula var nere och badade, och jag simmade efter ett par jätte dumma änder!!! Dom var inget rädda för mig, men när  Elvis hoppa i efter dom,då stack dom!!!!!!!!
Och snart ska vi åka till Solna och hämta....gissa vem????? JO, den lille jäkeln, Foppa, matte ska naturligtvis passa honom ett par dagar, hon är för snäll min matte!!! Ja, det är hon, för nu har Elvis matte ryggskott, så han får ju hänga med oss på varje promenad..... Hon kan inte säga nej, min matte!!!! Inte när det gäller hundar iallafall.

Kolla vad fint vårat nya staket blev!!!!! KANON!!!!



Här med!!


Här ser man grinden också!!!!!!
Fina staketet

Här är Tula, en liten spanjorska

Nu kommer jag ikapp dom snart.............




Elvis älskar att bada!!!!


Maria och söta, söta  Malte!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha! Jag tror att det var matte som saknade dig mer än tvärtom! Sorry Ullci men visst har jag väl rätt?!

Älskar dig!

2009-07-01 @ 12:39:16
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0