Härlig morgonpromenad!!

I dag gick vi upp ganska så tidigt, för matte sa att det skulle bli jätte varmt senare på dagen, och då orkar ju inte jag gå så långt, så vi gick en långis nu på morgonen. Vi gick ner runt Munkholmen, och jag fick bada flera gånger!! Foppa, den badkrukan vågade ju inte doppa sig, undrar om han blev lite skakis för vatten, då när han höll på att drukna????? Nä jag tror han bara är feg jag... Han höll på att larva sig i vattnet, skvätte med tasarna och så, men inget riktigt dopp inte!!!
Sen gick vi vidare runt Björbackastrand och hem, vi var ute idrygt 2 timmar!!

Här den stenknallen där dom höll på att drunkna! Den ser väl inget farlig ut, eller hur??


 


Här med!!!



Här är idag!!!


Vy från Munkholmen mot Sigtuna Stad!!!


Oj då, han fick några stänk med vatten på sig, ha, ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0