En månad sen Tajger........

I dag är det precis 1 månad sen min brorsa Tajger blev överkörd!!! Matte är lite deppig idag, men det går nog över, och jag tycker ju att det har blivit lite lugnare, och jag får mycket mera uppmärksamhet av matte nu, så jag trivs ganska bra, men det får inte matte veta, då kanske hon blir sur på mig???
Men här är några bilder på Tajger...

MATTE TYCKER ATT HAN  VAR  SÅ SNYGG! MEN HÄR SER HAN BARA STÖRIG UT!!


HÄR KAN JAG HÅLLA MED OM ATT HAN ÄR GANSKA SÅ SNYGG!!!!!



SÅ HÄR VILLE HAN LIGGA JÄMT, OCH INGEN ANNAN FICK KOMMA UPP!!!!



Ja, du Tajger vi saknar dig, Matte mest, men du var ganska så rolig, det måste
jag erkänna!!!!! Hoppas du har det mysigt där uppe i hundhimlen, med Billy och
Fina Stina!!!! ÄLSKADE VÄN, VI ÄLSKAR DIG!!!!!









Kommentarer
Postat av: Annika

Han är faktiskt riktigt snygg!

Men det är Mio också!



Älskar Er, både matte och vovve

2009-05-29 @ 22:26:34
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0