Jag heter Mio!!!!!!

    Hejsan, jag är en Löwchen och jag heter Mio, kallas Misan, Misipis, Mattes lilla gris, Mattes lilla älskling, bla, bla, ja kärt barn har många namn!! Bor med min matte i Sigtuna, och jag  är 8 år och hade tänkt att försöka mig på att blogga lite..........

I kväll kom vi hem från ÅHUS i Skåne, och vi bor i närheten av Arlanda, så det var en himla lång bilresa, men matte var så snäll och stannade många gånger så jag kunde bada!! Jag älskar att bada!! Och här är jag i havet!!!!!!!!! Visst ser det härligt ut va??


ÄLSKAR VATTEN!!!!


OCH PINNAR!!!!

Det kommer nog bli massor av bilder på mig och vatten i sommar, vi får se?? Men iallafall, så hade vi det såååååå härligt i Åhus, matte har en kompis, Annika som bor där, och matte tycker jätte mycket om henne och hennes man Daniel, ja dom är inte gifta än... men snart så!!!
Nu ska vi ut och gå, sen gå och lägga oss, vi är så trötta!!! Skriver mer om Åhus nästa gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0