SKÅNEFOLKET ÄR HÄR!!!!!!!!!

Nu är det tydligen hög tid att jag bloggar lite igen, för nu har både matte och kära, kära Annika, klagat på mig att jag är alldeles för slapp med bloggandet!!! Hm, jag har väl annat för mig, typ, ligga i soffan, ligga i mattes säng, eller tex, sitta i mattes knä och kela,mmmmmm, vem har tid att blogga??????
I går så åkte matte iväg till det där hemska stället som kallas jobbet, och jag var tvungen att vara hos Elvis...... Suck, det är inte roligt, men jag måste ju säger matte.
Sen efter att matte hade slutat sitt jobb, kl 23, så åkte hon in till GLOBEN, för Annika och Daniel hade varit där med Annikas familj, och dom hade åkt upp i en sån där stor, stor bil man kan sova i, och när dom kommer ut igen och ska åka, så har dom haft inbrott i den!!!!!!!!!!!!! ALLA ANNIKAS OCH DANIELS SAKER VAR BORTA!!!! För dom hade ju resväska med sig för dom två skulle ju stanna här i Stockholm över helgen, dom andra skulle åka hem på en gång!! Det var massor av saker som hade blivit stulet, stackars, stackars dom!!!!!
Men dom åkte med matte hem iallfall, så matte kom och hämtade mig kl 01, ca!!!!! Men det var jätte kul att träffa dom igen tyckte jag, dom är sååååå snälla!!!!!
Sen fick jag minsann inte gå och sova, nej då, dom var uppe till ca kl 04 på morgonen och satt och pratade, Annika var ledssen för att alla hennes kläder och annat var stulet, och det kan jag ju förstå!!!
Sen imorse så gick matte och jag ut, och sen åt vi frukost med dom, sen var dom ju tvungna att åka till Stockholm och handla lite kläder!! Dom hade ju ingetting annat än det dom hade på sig!!!
På kvällen kom Uffe och Foppa hit och käkade middag med oss, sen åkte dom med Uffe in till Stockholm, dom skulle sova hos Daniels syster som bor inne på Söder.
Men det var såååå roligt att dom äntligen kom och hälsade på!!!!!

Så här glad blev jag när dom kom hit!!!!!!!


Nu märkte matte att Daniel råkat få med sig mattes sladd till kameran, så matte kan inte få in hennes bilder till datorn!!!!! Så bilder på dom kommer senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0