Brrrrrrrr, Fy vad kallt det är!!!!!

Matte den tossan, satte väckarklockan på kl 05:30 i morse, ( hon jobbade INTE ) och SLET upp Foppa o mig, och så skulle vi UT????????? Men matte, vad tänker du med????? Är du galen??? Kallt som sjutton var det, jag frös, så jag skakade, men Foppis han sprang omkring, men han började frysa han med, så det så. Sen när vi ÄNTLIGEN kom in, så la sig matte i soffan, och slog på TVn, hon skulle se hockey!!!! Sverge-Finland, va?!! Och därför var vi tvungna att gå upp så tidigt, jäkla OS!!!!!
men matte var nöjd, Sverige vann, yeeppii, blä, blä, säger jag!!!
Sen efter det kom Maria, och vi alla åkte till Märsta och träffade mormor och morfar i 5 min, dom skulle åka till Norrköping, men dom ville se deras affär först!!!
Sen på em, var det en massa mailanden igen, sen åkte vi o lämnade Foppa, sen hem.

Det blev kallare sen!!!!!!


Det här låg matte och glodde på!!!


Hm, hm, undrar varför matte ville ha med den här bilden................ Matte säger att han är en riktig läckerbit??? vad är det?? Godis???


Det här tydligen hans nya hobbie, att sitta och retas med mig när jag bloggar!!!!!


Titt ut...... Pucko!!!!!!!! Och gissa vad han gjorde sen?? Jo.........


Han somnade!!!!!!!!!!!!!! Är han knäpp eller är han knäpp??????? Och han snarkar.........


Jag kan ju inte låta bli att skratta åt honom, han är en ljusglimt i livet säger matte!! ( Och jag är solen i hennes liv, har hon sagt. )


Sen avsluta vi dagen med en tupplur, vi med!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Åååå så söta ni är!

Vi ses om bara ett par dagar!

2010-02-22 @ 20:09:38
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag bor i tidaholm, ligger i närheten av skövde.

2010-02-22 @ 20:48:27
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jodå, det gör jag :)

2010-02-22 @ 21:53:47
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0