Middag i Spillan!

I förmiddags var vi ute på en skön men kall promis, Maria, Joel och Hollie var också med. Hollie spydde!!!!!! Men bara 1 gång, sen var det inget med det.
Vi åkte ut till Spillan vid halv ett tiden, det var så där halt på vägarna igen, så matte satt och sa såna fula ord som jag inte får upprepa här??
Uffe, Lena, och Yvonne, ( Lenas mamma ) kom en stund senare, och FOPPA!!!!!! han bara studsade in och sprang som en besatt runt, runt, och han blev JÄTTE glad att träffa mig och matte. Matte blev så där larvigt glad och höll på med honom jätte mycket, men det var iochförsig skönt, för då gav han sjutton i mig..........men så fort matte slutade så ÖVERFÖLL han mig, suck, vad man måste stå ut med???????? Men OKI då, det VAR lite roligt att träffa honom igen! Det var ju ett tag sen, sista gången var på jukafton, så det har varit så lungt och skönt hemma!!!!

Så här höll han på!!!


Vi kunde inte ens gå ut, utan att han var som en extra svans på mig, ha, ha


Morfar hittade ett tomtebloss som Foppa var väldigt intresserad av........


Vilken sötnos va????

Kommentarer
Postat av: Annika

Ni är så söta allihopa!

2010-01-05 @ 18:43:31
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Maya

Gullig :)

Stina är en Mops i vår umgängeskrets och hon är världens goaste personlighet :P

Själv har jag haft en Pudel när jag växte upp och nu när jag är vuxen har vi haft en blandras (Papillon/långhårigtax) och jag måste säga att alla är så speciella... varje hund har sin egen personlighet.

Tror det är därför man faller som en fura få alla jyckar :P

Ha en kanon dag i morgon.. kramas och klappas :)

2010-01-07 @ 00:00:52
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0