LITE AV VARJE

Jag har inte riktigt koll på i vilken ordning allt har hänt, men ska försöka att skriva ner lite i varje fall. Det har bara varit härliga dagar alltså, tex i Måndags så var vi ute i skogen med Fina Stinas mormor, det var en underbar dag, men lite si och så med svampen, men matte och Fina Stinas mormor var lika glada för det. Dom hade fika med sig, öch matte hade jätte goda smörgåsar som vi, ( Ja, Foppa var ju med naturligvis....) fick smaka, mums, mums, sen åkte vi till en annan skog men det var lika dåligt med svamp där, men däremot så hittade vi detta....

En galge!!!!! Mitt i skogen????? Vem tar med en galge till skogen, jag bara undrar??????


Sen åkte vi runt lite och tittade, Fina Stinas mormor visade matte en väg som hon aldrig hade åkt på, och ändå är det mattes " hemtrakter " så där ser man, man blir aldrig fullärd!!!!!
På Tisdagen och Onsdagen gjorde vi inget särskilt, vi gick flera promenader med Doglas och Hollie, sen åkte vi till Solna på Onsdagkvällen, för matte måste ta hand om Foppa, varför vill hon inte förklara för mig, men nu ska vi ha honom HELA helgen, plus Måndag o Tisdag..............
Ja, ja, vi får väl se, men en bra sak med det är att matte har SEMESTER!!!!!!!!!!!! YEEEPPPIIIII.
Men matte suckade, jo, jag hörde henne nog, och sa att hon hade sett fram emot att gå till arbetet den här helgen, HA, HI, HI, HI, HA, där fick du matte, fnisss, fniss!!!
Och så har vi fått nytt gräs nu!!! Äntligen, men vi får se hur fin den blir sa matte, hm, hm.

Här är vi allihopa!!!!


Här har dom lagt ny jord, och pajasen ska naturligvis ut och kolla......



Nu är det nya gräset lagt??????? Hm!!!!


Så här fina är mattes blommor nu, och detta är taget idag den 1/10!!!
Nu växer det minsann, säger matte.......


Elvis kom idag, vi ska honom tills i kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0