Matte glad idag!!!

Dagen började med en liten gosestund i sängen, innan vi gick upp, mmm, det är så mysigt att ha matte för sig själv och kunna pussa och bli kelad med utan att bli bortkörd!!!! JAG ÄLSKAR MIN MATTE!!!!!!
 
Sen kom Douglas och lilla Hollie, och då hämtade matte Elvis, så gick vi allihopa på ( inte Elvis matte,hon var hemma ) en morgonpromenad,och vi avslutade den med att vi fick  BADA!!!!!! Och matte glömde kameran i vanlig ordning!!

Sen blev jag uppkastad till Elvis, för att matte skulle åka och handla mat!!!!!!!!!!! TYPISKT VA???? Jag brukar ju få åka med.....??? Sen när matte kom och hämtade mig, var hon så glad så glad!!!!! För då hade Uffe ringt henne och talat om att dom var hemma igen!!! Och på Söndag ska vi tydligen dit!!!!!!!!! Vad är det att bli så jäkla glad över??? Jag bara undrar??? Jamen sa matte, då får vi ju träffa Foppa!!!! Ja, precis,vad är det att bli så glad över matte??????? Men matte fattade inte vad jag menade, utan hon hade köpt en stor bukett med solrosor, och dom blir man ju också så glad över sa matte???? Ja, dessa människor!!!!!!!!

Sen skulle Elvis matte åka och handla och då sa matte att Elvis kunde få gå med oss ut en sväng! Då gick vi till skogen,och gud vad vi fick jobba för godis på denna promenad!! Vi fick leta på marken i blåbärsbuskar, upp på berg, sen fick vi sitta som två fån bredvid varandra och så skulle vi se glada ut!!!! För nu hade matte minsann kameran med sig. Matte plockade en burk full med blåbär,och dom bären gillar jag med,så jag passade på att ta mig lite bär medans jag letade efter det där jäkla godiset!!!!
Och precis när vi kommit hem,så öppnade sig himlens portar,det bara vräkte ner regn!!!!
Och nu har matte fixa lite mat åt oss, det är bra för jag börjar bli hungrig!!!!!

Här snurrar vi runt som två idioter,och letar godis!!!!!


Två fån som " ser glada ut "


Jag letar på " berget ", jag är nästan osynlig,ser ni det???


I blåbärsriset!!!!!!


Käkar lite blåbär,mums!


Mattes solrosbukett!!!!!!


Kolla vad med blåbär matte plockade, jordgubbarna är köpta!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0