Matte har fullt upp!!!

I dag kom Elvis ganska så tidigt, ( hans matte skulle arbeta ) så då gick vi ut en lååång morgonpromis, det var ganska så skönt, inte alltför varmt, men det blev det senare på dagen!
Sen när matte sitter i telefonen och pratar med sin bästa kompis Annika från Åhus,  ( dit vi ska SNART!!!! ) så kommer Douglas och Hollie, för matte skulle passa dom ett par timmar. Hollie ville bara rymma till sin matte, så min matte var tvungen att ha henne fastbunden, för hon är ju så liten, så hon kan krypa UNDER vårat staket!!!!  Vilken babies va??
Så då tog matte alla hundar och gick ut i skogen med oss, men hon vågade inte ha dom lösa, för om dom skulle springa hem!!! Tänk att det bara är jag som kan/vet att sköta mig??? Konstigt va???
När vi då gick omkring i skogen, så såg jag såna där gula svampar,som matte blir helt tokig när hon hittar, och då satte jag mig för det har ju matte lärt mig, och när matte kom fram till mig, så bara tjöt hon att jag var sååå duktig, och så bra, mattes lilla babies, bla, bla, jag vet ju allt detta,men, men, det är kul att få höra!!! Sen slet hon fram kameran och plåtade mig bland dom gula svamparna, dessa människor, jag blir aldrig klok på dom???? Sen säger matte att det kanske bara var en tillfällighet att jag råkade sätta mig just där!!!!!????? Jag blir galen på henne, jag bara satte mig där för det ska jag ju göra???????
Och sen så plockade matte upp alla, det var inte så många, men några var det iallafall. Så nu har matte bestämt att det ska bli en skogspromenad till senare idag, så ska jag få visa att jag kan hitta flera sa matte?? Hjälp, nu blev det press på mig, matte glömmer att jag är en gammal dam!!!!!

Här är vi allihopa!!!


Titta vad jag är duktig!!!!!!


Mumsigt tycker matte!!!


Matte säger att om det är mycket rönnbär, så blir det en kall vinter!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0