Min tur att vara glad idag!!!

I dag var det en sån där mysig morgon igen, jag väckte matte lite försiktigt ( tyckte jag iallafall ) med att ställa mig på henne, och pussa henne i ansiktet!! Hon blev jätte glad, fniss, fniss, sen kramade hon mig, och kliade mig på magen en lång stund. Mmmm, det är så mysigt så!! Sen gick vi helt själva på morgonpromisen, det är inte så ofta det händer...........
När vi hade hämtat Elvis runt kl 12, så åkte vi till Solna!!!! Matte blev alldeles tårögd när hon kramade och pussade på den där jäkla Foppa, hm, han blev lika lycklig att träffa matte och mig, men jag var ju tvungen att sätta honom på plats, som vanligt, för han lämnar inte min bak i fred!!!!! Matte försökte få med sig Foppa hem????!!! Hjälp, men Uffe och Lena ville inte det, för dom har semester nästa vecka också, SKÖNT!!!!!! Och då blev jag GLAD!!!! Sen när vi kom hem så var Elvis matte hemma!!! Hon skulle ju jobba??? Men hon hade sjukskrivit sig, så vi fick lämna upp Elvis dit, YEEEEPPIIII, jag gråter inte för det!!! Hans matte har fel ryggen, så min matte sa att vi hämtar Elvis när vi skulle ut!
Hollies och Douglas matte och husse kom strax efter förbi och frågade om ville med en promis, och det sa matte ja till naturligtvis, så vi hämtade Elvis, sen var vi ute och gick i  nästan 2 timmar!!!
Nu är jag helt nöjd iallafall, nu ligger jag i soffan med matte och bara njuter!!!!

Här är pajasen!!!


Douglas och Hollie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0