Hemma!!!!

Äntligen har vi kommit hem igen, nu har vi varit på resande fot sen i Lördags!!!! Först på lördagen åkte jag till Foppa och fick vara där medans matte, Maria och Joel roade sig på stora HUNDMÄSSAN i Älvsjö!!! Men hallå, det var ju en HUNDMÄSSA????? Varför i hela världen fick inte vi dogs gå med då???? kan någon vettig människa svara på det?????? Men det gick ingen nöd på mig, hos Foppa, vi var ute o rastade Lena o hennes pappa, på en långpromis. Sen på em, kom matte o hämtade mig, och vi drog iväg i snöstormen till Spillan, till Kajsa!!! Det var så skönt att komma ut till Spillan igen!!! Jag trivs där ute!
Kajsa har också en soffa!!!! Och där parkerade jag mig!!!!!!


Maria på mässan!!!!                       


Titta vad matte hittade på mässan!!!!!??? Nej det är inte jag, men visst är vi lika? Så skulle jag också se ut om matte skötte om mig ...........................

Vi var hos Kajsa till på Söndagen, då hämtade vi mattes kompis Roger, och körde honom hem till oss, för han skulle köpa husses bil, och det gjorde han!! Jag trodde ju att vi skulle vara hemma då, men icke sa nicke, vi kastade oss iväg tillbaka till Solna, åkte till husses jobb, hämtade Foppas matte, sen åkte vi hem till dom!!! Puh!!!!
Igår kom Uffe o Lena hem tidigare från deras arbete, för husse hade blivit SLAGEN; och KNIVHOTAD!!!!!!!!! Hjälp, jag blev lika skakad som matte, hon började grina, hm, hm, det gjorde nu inte jag, men lite läskigt är det!!! Det var en knarkare, ( vad det nu är????) Som snattade en pryl, och när det tjöt om honom så sprang husse ut efter honom, han jagade honom till p-garaget, där försökte husse snacka med honom, då slängde han prylen lite bakom husse, in under en bil, och då husse vänder sig om för att kolla var det hamnade, så slår knarkaren husse 3-4 gånger hårt i ansiktet, och så drar han fram en kniv!!!!!! Då backade ju husse, och IDIOTEN till knarkare sprang iväg!!! Sen fick husse åka till läkaren och sen fick både husse o Lena åka hem, eftersom husse inte fick åka själv, det kunde ju vara hjärnskakning...???

Här är han med lite torkat blod i näsan och svullnad i ansiktet!!!!!


En bild framifrån!!!!

Jag tycker så  synd om min husse!!!!!



Sen åkte min matte till det där läskiga som hon kallar jobb, arbete, bla, bla, och jag fick vara kvar hos Foppa! Sen idag när så då matte ÄNTLIGEN kommer och hämtar mig, och vi går ner till  bilen, så var HELA VÄRLDEN VIT!!!!!!!!!!! Det hade kommit jätte mycket snö!!!!!! SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!! ÄLSKAR, ÄLSKAR, SNÖÖÖ!!!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Gud va hemskt!

Hälsa Uffe att det är bättre att bara låta tjuven sticka, det är inte värt att riskera sin hälsa för att få tillbaka någon pryl!

Saffranet är ÄKTA!!!

Köpt... ja du vet var!

Älskar er

2009-12-15 @ 21:08:49
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Sonja

Hoppas Uffe mår bra igen! Det kan vara farligt även på hans jobb....... Elgigantens hjälte!!!!

2009-12-16 @ 12:07:14
URL: http://sonjasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0