Ny dator!!

Äntligen, äntligen har matte köpt en ny dator!!! Men tokan, har tappat bort alla hemsidor som hon hade i favoriter!! Så nu måste hon be om att få dom av alla folk som har bloggar tex....... Guuud hon är sååå klumpig!!!!!!!
Så snälla ni som läser min blogg, skriv era adresser så kan jag vidarebefodra dom till min klantiga matte!!!
I dag har det varit kallt! det var så fint och skönt att komma ut i ett fruset landskap, och inte ett vått.
Nu ska vi se om matte har fixat så att jag kan få in bilder här också, hm, hm

Jag fattar inte hur jag gjorde men det gick ju iallafall!!!!

Kommentarer
Postat av: Sonja

Hej!

Vad kul att ni kom igång med butiken. Tycker namnet är toppen!

Vi har haft det bra! Mycket sol och jag har haft lite egentid!

2009-12-04 @ 22:04:44
URL: http://sonjasblogg.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha!

Hoppas att matte kan vår bloggadress i huvudet!

Älskar er!

Puss puss

2009-12-13 @ 12:36:37
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0