Söndagsmarknad i Sigtuna

I dag gick vi hela gänget, jag, matte, Foppa, Maria, Joel, Hollie och Douglas ner till Sigtuna på deras julmarknad! Det snöade så otroligt mycket, och det var massor av människor, så det var ganska så trångt, men matte och dom andra människorna bara gick och gick, matte skulle naturligtvis shoppa lite grejor.........Men i det stora hela var det en väldigt trevlig marknad. Jag hittade en stekt strömming på marken, som jag snabbt passade på att sluka!!!!!! Det låg lite godbitar här och där, så vi fyrbenta gick med nosen i backen för det mesta...

Det kanske inte syns, men snön vräkte ner!!!


Här har jag och Foppis hittat en liten lugn plats.


Lilla Vincent med pappa Joel och Douglas.


Sen när vi kommit hem, då var jag och Foppa så trötta så vi sov i flera timmar!! Sen tiggde matte till sig Tacos hos Maria och Joel, så då tillbringade vi kvällen där, och Foppa var/är inte bra i magen, så han skämde ut oss med att fisa hela tiden!!!!!! Och hur dom luktar!!! Snälla matte kan du inte fixa dom, det luktar gruvjävligt!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Gud så mysigt!

Dina Tupperwear (eller hur det nu stavas) har anlänt och ligger i förvar hos oss... masa dig hit!

760:- totalt!

Skicka ett mail så ska du få Kattas uppgifter (hittar inte din mail på mailen)

Love You

2009-12-21 @ 18:04:50
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Maya

Kikar bara snabbt in för att önska er en underbar jul!

God Jul och njut av allt som hör julen till!

Kram

2009-12-24 @ 09:52:43
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Alice

Sv: Hej! Tack för kommentaren.

Alice är köpt hos en kennel strax norr om göteborg.

Det lät inge trevligt.

Det verkar vara vanligt att hundar får cancer.

2009-12-27 @ 22:31:23
URL: http://doguedebordeaux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0