Äntligen Färdig

Nu är äntligen den fina altanen färdig!!!! Morfar har jobbat och slitit, han är jätte duktig!!!
Här håller han på med det sista....


Och här ligger jag mitt i alltihop, jag vill ju bara vara med!!!!


Nu är den klar!!!!! FIIIIIN VA??????


Sen tog matte en kopp te, på sin nya altan!!


Jag gick in o la mig, jag är så less på den där jäkla altanen.... Nej då, den är
ju fin, men det räcker nu!!



!


Sen när vi tog kvällspromenaden, så träffade vi på en liiiiten svart sak, en blandis, som jag blev
dööökär i!!!! Det var en hane, hm, hm, men jag är för gammal att få valpar säger matte....Vi får
väl se........Matte hade ju i vanlig ordning glömt kameran, men vi får väl hoppas på att vi träffar dom flera gånger!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0