Dumma Foppa!!!??


Idag kom Uffe, Lena och den lille jäkeln Foppa!! Det var ju meningen att Jonas med familj skulle komma, men det hände en jätte, jätte tråkig sak, så dom kom aldrig!!!
Men det blev god mat sa Uffe o Lena, och dom ojjade sig över verandan, sa att den var sååå fin och sååå sköön, men det fattas ju lite brädor, men på Tisdag ska den bli helt klar säger matte!!! Matte och Lena tog en promenad med oss, då träffade vi lilla Holly, ( en Jack Russel tik, på a 12 vekor,) en ny granne till oss, och dom har en hund till, en stooor blandras som heter Douglas, så Foppa lekte med Holly, och jag med??!! Matte blev jätte förvånad!!! Att jag lekte?? Oki då, jag brukar inte nedlåta mig till sånt larv, men det är något visst med den lilla Holly, hon är rolig!!!
Men då när vi håller på att leka, så försvinner Foppa!!! Han har hoppat i deras barn pool!! Och det var vatten i den, och där satt han! Och han bara njöööt!!!!! Men så tokig han är, men matte sa att en sån skulle hon minsann fixa till nästa gång Foppa kommer!!! Guuud så bortskämd han är!!!!!

Här är då en bit av nya altan, visst är den lite mysig???





Här sitter pajasen!!!!


Och sitter......


Han bara njuter.....


Här ser ni, jag kan leka.....


Douglas gillade inte Foppa så mycket, jag har ju vett att INTE gå fram, det är typiskt barnrumpor........

































Kommentarer
Postat av: Annika

GUUUUUUUUUD så mysigt ni ser ut att ha det!



Älskar er och längtar tills vi ses!

2009-07-05 @ 23:03:10
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Saknar er som tusan Ulsiana...

2009-07-06 @ 22:32:35
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0