En skojig dag!!

I går var det en skojig dag!! Ja Foppa var ju här, men det är tydligen smällar jag får ta!!! Matte har sagt att vi kommer ha
honom i massor av år till??????????Ja,ja, på lördagkväll åker han och hans matte o husse till Gotland, på 1, kanske 2 veckor!! Yeppi,men matte tycker det ska bli så tråkigt så!!
Men i går då?? Då kom våra nya vänner, Douglas och Hollie, med deras matte o husse, och frågade om vi  skulle gå med ut på promenad??? Och det ville ju matte! Vi hade Elvis också, och dom hade deras grannes Golden hane, Dexter,
med  sig, så vi var 6 hundar som var lösa i skogen, men det gick så bra så!!!  Det enda problemet var att  matte  aldrig kunde få ihoposs alla på samma bild!!!!!

Här är det Elvis, Foppa,  Dexter, Hollie ,Douglas, husse Joel,


Jag håller mig lite efter hela högen jag!!!!!! ( Brevid min matte...)



Så här såg Foppis ut på slutet av vår promis???? Vilken vekling va????



Kolla in pajasen!!!! Hans nya favoritplats........



Jag har iallafall vett att lägga mig i soffan!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu ses vi snart!!!!!!

Längtar!!!!

2009-08-10 @ 22:21:13
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Älskade Ulici!

Ringen på bilden är ju inte vigselringen ju!!!!!!!!

Den ringen fick jag av mamma och pappa när jag fyllde år!

2009-08-18 @ 21:01:18
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0