Vilket tjat!!!!!

Matte jobbar ju nu i helgen, så då är jag uppe hos Elvis, medans matte far iväg på sitt skoj! Ja, jag tror att hon åker och roar sig, men hon säger att hon måste arbeta....???? Vadå?? jag arbetar ju inte??? Jag fattar inget?? Jag anser ju att min matte skulle tillbringa sina dagar med mig! Och aldrig åka irån mig, helt totalt himla onödigt!!!!
Men iallafall, matte kom hem i förrgår och sa att hon hade fått skäll av söta Annika i Åhus!!!!!!!!!! Hon hade sagt att jag var DÅLIG på att uppdatera min blogg??? Men vadå, när jag är hos Elvis, brukar det inte hända så mycket, vi brukar ligga i soffan och slappa, gå ut en liten stund, sen tillbaka oh slappa, och ligga och vänta, o vänta på att matte ska komma hem!!!!! Så vad ska jag blogga om, Annika, svara mig????? Vi ska ju ha lite semester, senare i år, om någre veckor, säger matte, och åka ner dit,till Åhus, för matte har skaffat sig ett hus på stranden där!!!!! Det säger hon iallafall, men jag tror ju att det är Annikas stuga hon menar, så låtssas hon bara att det är hennes!  Hon är så jäkla knäpp min matte, så hälften vore nog!!! Men nu sa matte att Foppa, Ufe, o Lena ev skulle åka med!!!!!!!!!!!!! Men, ska jag inte få koppla av på min semester då? Matte säger att det ska man göra på semestrar, men matte tycker att det skulle vara sååååå roligt, hm????? Vi måste ju fråga Annika först iallafall, men matte säger att det är ju mattes hus???? Oh hon har ju inte
begripit något????? HJÄLP!!!


Så här ligger jag o väntar på min matte!!!!!

!

Så  här ligger jag hemma, med min matte, i total avslappning!! Där är
jag trygg!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej hej!

SJÄLVKLART ÄR NI VÄLKOMNA ALLIHOPA!

Nedräkningen är i full gång tills vi ses!



Älskar er!

2009-07-12 @ 17:15:16
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0