Jäkla matte!!!

I dag gick vi upp jätte tidigt, för vi skulle vara hos Foppa redan runt kl 10!! Matte skulle ju passa honom för hans husse och matte skulle gå på Bruce Springsteen. Foppa blev så glad när vi kom, så han fick  ett tokryck, han bara sprang runt i hela lägenheten, snabbt, snabbt, sen flög han upp på MIN matte, och bara pussade och pussade......Jo, jo, jag gick in och la mig på soffan!!!
Sen stack dom iväg och vi var ensam med den lille jäkeln!!!! Vi gick en långis, och han var som fastklistrad i min rumpa!! Va??? Så gör man bara inte! Jag sa åt honom ett  par gånger, men sen fick jag säga till på skarpen, för han slutade inte, guuud han är a pain in the ass, ha, ha...
Och sen när jag trodde att vi skulle åka hem, mitt i natten, då kommer matte med det brilljanta förslaget att Foppa kunde ju åka med oss HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag höll på att få ett utbrott då, men, man är väl en dam! För Foppas Matte o husse ska jobba nu i helgen, så då tyckte matte att det passade ju jätte bra att han var hos oss!! Puh, ja, ja, jag får väl bita i det sura äpplet då, det är ju bara 2 dagar!!!!

Så här såg det ut när vi var ute!!!!!



Ibland kunde jag gå före....


Men guuud, lämna mig ifred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Matte tycker han är såååå sööt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Foppas matte, lite suddig bild!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud Han är så sööööööööt!

2009-06-08 @ 23:46:37
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0