Regn, regn

Nu har det varit kanon väder i flera dagar, och så i morse regnade det och var jätte kallt!!!!
Matte var tvungen att åka till arbetet, så jag fick gå upp till Elvis, men sen när vi hade varit ute och gått, så var mattes bil hemma när vi kom tillbaka!! Vad lycklig jag blev! JAG ÄLSKAR MIN MATTE!!!!
Sen låg vi i soffan en stund, och kelade.
På em/kvällen gick vi ut i ca 1,5 timme, men matte klagade och sa att hon hade jätte ont i ischias nerven??? Vad det nu är?? Och hon började halta efter ett tag, men det var OK sa matte!!



Kommentarer
Postat av: Laila

Tror du inte jag har sagt till din matte att hon ska ta det lite lugnt, men icke! Då får man ha ont i ischiasnerven! Det kan du hälsa henne:-)

2009-06-04 @ 14:01:09
URL: http:///laila-clivia.blogspot.com/
Postat av: Annika

Hej älsklingar!

Längtar tills nästa vecka, då ses vi igen, eller ja rättare sagt bara matte den gången men gud va kul det ska bli!



Jag ska lära matte hur man kommenterar i bloggen då också!



Älskar Er!

2009-06-04 @ 23:28:15
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0