Roadtripp!!

Åhh, vad glad jag är!!!! Nu ÄNTLIGEN har matte bestämt att vi ska åka ner till Åhus!!! Yeepppiiii, vi ska åka nästa vecka, det ska bli såååå skööönt, för matte har varit lite stirrig nu den sista tiden, och hm, jag har ju fått reda på varför, men har svurit på att inte säga ett vov!!!!!
Om allt fungerar som dom vill, så kommer livet bli lite annorlunda för oss alla, jag tror ju till det bättre, men man vet aldrig?
Men, matte pratade precis nu med husse, och han undrade om inte Foppa kunde få åka med, dom har så mycket med ombyggnaden på jobbet, så dom  måste jobba varje dag, stackars husse o Lena, ja, Lena kan ju vara ledig lite, men husse bestämmer ju på sitt jobb, så han måste bara vara där!!!! Så matte ska ringa våra söta vänner, Annika och Daniel, ( kallad Mini, fråga inte mig varför, hi, hi, nej då har tydligen inget med en viss body part att göra...? ) Matte tyckte det skulle vara så mysigt om han fick åka med, men det är ju Annika som bestämmer!!!!

Så här ska jag ligga i Annikas och Minis soffa, hela tiden, det är ju semester!!!!!


Snälla Annika & Mini, får jag åka med??? Kan ni motstå mig???????

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha... han är så söt!

Du vet om att vi har gift utsatt i huset?!

Tänker bara på hans säkerhet. Mio är ju lugn som en filbunke!

2009-11-14 @ 16:16:20
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0