OJ, OJ, OJ, OJ

Tänkte bara medela vad som händer här hemma, ( om jag kan?? ) Matte och Maria har fullt hela dagarna, vi, ( jag och Hollie ) BOR i bilen, känns det som. Vi hänger ju på när dom far runt, dom handlar, åker på möten, hem ett litet tag och kastar sig på mailen, och pustar och stönar, sen sticker vi iväg igen till något ställe!! Det är mycket nu!!!!!! Och emellan allt det där, ska ju vi få gå ut på våra promisar, jösses vad dom kämpar!!
I dag hämtade dom sina flygplad och kassar, det blir så fint, så fint.

Så här kommer det att se ut!!


Kolla på smygande brakskiten....... han försöker smyga, när jag bloggar???? Nej då knäppis du syns INTE!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Superfint!

Kommer att bli toppen!

Älskar er!

2010-02-20 @ 21:42:47
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Sonja

Ha, det ser så fint ut...... jag som trodde jag var hundens favorit...

2010-02-22 @ 12:17:17
URL: http://sonjasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0