Äntligen ensamma!!!!

Nu har pajasen åkt hem, husse Uffe  kom och hämtade honom i kväll, så nu är äntligen jag själv med min matte!!! Han är ju ganska rolig, men jag tycker han är liiiite jobbig ibland, jag får inte ligga ifred i soffan, då ska han komma och busa med mig. Ibland vill jag, men ibland vill jag bara vara ifrd, men det fattar inte han, utan han tror att ALLA hundar och människor är till för att han ska kunna busa med dom!! Ack ja, den ungdomen, han lär sig väl när han blir äldre???? ( Får vi hoppas.)
Vi har väl inte gjort så mycket, det är fortfarande jätte kallt, men vi har passat Hollie lite, och i lördags tog vi en roadtrip, till husses jobb, med Maria, Vincent och Hollie, men vi fick ju bara sitta i bilen, och matte hade morfars bil, och glömde att det var larm i den, så det började tjuta när vi var instängda i den!!!!!!! men matte kom på en gång och stängde av det, sen fick vi sitta i olåst bil!!! va?? Tänk om någon hade kommit och stjält oss???? Då hade hon nog inte mått så bra inte!!!! Skäms matte!!

Matte lyckades få en bild när vi alla 3 är uppe på två ben!!!!


Här är det bara jag och Hollie!


Nu har det blivit något tjall med att få tag i fler bilder, så det får väl komma senare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0