Fortfarande jätte kallt!!!

Nu har det varit svinkallt i flera dagar. Det är så kallt att jag knappt vill gå ut ju! Jag skyndar mig att kissa och bajja, så vi kan rusa in i igen, för jag får sån kramp i tassarna!!!!

Husse kom igår med, ja gissa vem??? Jo visst, Foppa!  Vi ska passa honom ett par dagar nu igen, matte är som vanligt super glad, och håller på och larvar sig med honom, och tycker han är sååå söt och rolig, pfft, vem är inte söt va?
Vi har inte gjort så mycket, matte har varit på det där hemska stället som kallas arbete, och jag har blivit inkastad hos Maria och dom, hallå.......Här blir man slängd som en trasa hit och dit, blääääää, men oki då, det har faktiskt varit bra hos dom, jag har sovit gott, och dom är ju så snälla, men det säger jag inte till matte, för då kanske jag får vara där jämt, och jag vill ju att matte ska ha lite dåligt samvete när hon åker ifrån mig!!!!!!

Sötnosen nr1


Sötnosen nr 2


Sötnosen nr 3


Och här är vi alla 3 och Maria


Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas det blir varmare snart så inte tassarna krampar!

2010-01-09 @ 00:51:39
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Du har en utmaning i vår blogg!

2010-01-09 @ 18:06:14
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0