Utmaning!!!!!! Bring it on...........

Nu har jag fått en utmaning från fina Annika!! Som jag måste anta säger matte, så OKI då, då gör jag väl det då!!

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

Då var jag inte ens född! Jag är ju " bara drygt 8 år )

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Då var vi mycket fram o tillbaka till, Spillan och Norrköping, för mormor hade ramlat och brytit höften, och morfar behövde lite hjälp!!!

FEM SNACKS DU GILLAR
Lever i alla dess former, en liten ost o skink bit.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Vad tar ni för valpen där i fönstret..........(ylande förstårs)

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Betala allt här hemma, så matte inte behöver jobba igen, köpa ny bil åt matte,  köpa ett mysigt hus i Åhus, köpa massa godis åt mig, ge husse vad han vill.

FEM DÅLIGA VANOR
Men jag har ju inga, johå säger matte, men nej jag kan inte komma på några, I`m simply the best!!!

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
GOSA med MATTE!!!!! Sova i soffan eller sängen, leka i snön, BADA på sommaren, Vara med matte!!

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
Pälstäcken, skor, långbyxor, mössa, vantar,


FAVORITLEKSAKER
MATTE, MATTE, MATTE.

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNING
Foppa, Hollie, Matte, Husse, Lena

Hoppas ni antar utmaningen!!!

Så här får jag gosa när Foppa är här........?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0