Tråkiga matte.....

Nu sätter det igång igen, matte klär på sig sina dumma, dumma, jobbarkläder, och jag får gå upp till Elvis!!!!! Snyft!!!! Och nu idag så flyttade Elvis mattes ena son in, och han har också en Rottis, hon heter Ia!! Dom ska gör något som kallas stambyte hemma hos honom,  så han ska tydligen bo där ett tag?? Jag känner Ia sen gammalt, så det är väl inga problem, men det är så trååååkigt att vara där!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vill ju bara vara hos min matte!!!!!! Men på måndag, då åker vi iväg till Skåne- Åhus, igen, och hälsar på fina Annika och hennes Daniel!!!! Det ska bli så himla mysigt, vi ska få bo i " mattes hus " igen, och vi ska bara mysa!!! Men Foppa kommer dit med hans husse och matte, hm, hm, matte är så jäkla lycklig över det, jag lite mindre, men det blir nog bra tror jag!!!
Så jag kanske inte bloggar på ett tag, ska ju iväg på semester!!!!!!!
Gonatt, sov så gott!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0