Hemma igen

I midsommar har vi varit ute i Spillan, det har varit jätte skönt, men matte jobbade på midsommar afton!!!! Så jag fick vara med morfar och mormor. Men det var lite kul, först åkte vi ut till en golfbana, mattes syrra med man spelade, sen åkte vi hem till dom på midsommarfest!! ha, ha, stackars matte fick jobba hon. Men sen på kvällen kom min älskade matte hem, då blev jag väldans glad!!!! Sen i går, åkte vi med morfar och mormor till Uppsala, och hälsade på mattes systers son, som just har blivit pappa!!! En liiiiten grabb, blev det, dom vet inte vad den ska heta än, och matte hade naturligtvis glömt sin kamera i Spillan, suck, suck, så typiskt matte!!! På kvällen när vi hade haft det mysigt och grillat i Spillan, så ringde Foppas husse, och bad att vi skulle passa Foppa i dag och i morgon?????!! IGEN????? Men matte kan ju inte säga nej inte!!!! Aldrig att hon skulle säga nej till Foppa inte, hm, hm, jag blir lite svartsjuk.......... Så vi packade ihop igår kväll, och åkte hem. får väl se vad matte hittar på för oss idag, hon är ganska så duktigt på att hitta på saker att göra, hon är lite rolig min matte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0