Varmt, varmt

I går var det varmt, och jag fick vara uppe hos Elvis, för matte var på arbetet!!!
Jag gillar INTE när hon är där, men matte säger alltid att hon MÅSTE  arbeta för att
ha råd att bo här??? Men då kan vi kanske flytta då????? Nej då, vi trivs jätte
bra här, och jag hoppas verkligen att matte inte tänker flytta nu igen! Vi har flyttat nog nu!!!!

Väntar på att matte ska komma hem!!!


Matte kom hem från arbetet, och var sååå glad, för hon hade köpt en ny
tekopp!!!!!!!!! Lite mörk bild, men man får en aning hur den ser ut! Tänk att
hon kan bli så glad över en tekopp??? Ja, jag förstår mig inte på människor!!!



På fredag ska vi åka och passa mattes sons lilla Mops, han heter FOPPA!!!!
Och matte bara älskar honom..........Men hon säger att hon älskar mig mest??
Men han är söt, eller hur? Det här är inte nya bilder på honom, dom kommer
efter Fredag!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Mio! Erkänn att du hade kunnat tänka dig att flytta till skåne en vacker dag!



Kramis, längtar tills vi ses!

2009-05-31 @ 14:38:57
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0