Hemlisar......

Alltså, jag blir galen!!!! Galen på matte och Douglas & Hollies matte Maria, dom har något fuffens för sig????? det är en jäkla massa åkande, slagningar på datorn, telefonsamtal, möten, osv...? vad är det som pågår????
Det är bara en massa smygande så INGEN ska veta????
Alla får reda på det så småningom säger matte, hon har ju jätte svårt att hålla tyst, vissa tror att hon ska bli farmor, men det är det inte!!!! Bara det inte ska komma någon ny hund in i vårat hus??? NEJ då säger matte, hm jag vet inte jag........ Jag behöver inte oroa mig säger hon, det är ju lättare sagt än gjort, men en liten aning har jag, ska jag skvallra??? NEJ, matte blir galen om jag säger något!!!

VAD HÅLLER NI PÅ MED, MATTE??????

Kommentarer
Postat av: Annika

2009-11-09 @ 20:10:33
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha... jag vet!

På tal om annat:

Award hos oss som du ska göra som vi fick av Maya

Kram

2009-11-09 @ 20:10:57
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0