Hemma igen!!

Jaha, så var vi då hemma igen efter vår HÄRLIGA, UNDERBARA, FINA, vistelse i Åhus, hos våra kära, kära, vänner Annika och Daniel ( Mini ). Det har varit så mysigt, trots regn alla dagar utom 1. Men det har inte gjort något för det är så himla mysigt hemma hos dom, och jag intog deras  ena ENORMA soffa, och gjorde mig hemmastadd, mmmmmm, myyys!!!
Foppa var bara en pain in the ass, tyckte jag, han har ju väldigt svårt att vara stilla den hunden, men, men, man får väl skylla lite på att han är ung, puh, jag var inte sån när jag var liten säger matte, för jag har Alltid varit sååååå lugn, jag hadde ju världens bästa lärare förutom matte såklart, så var det Billy som uppfostrade mig! Och då kan man ju inte bli annat än BÄST!!!
Vi gjorde inget särskilt i Åhus, men det är det som är så skönt där, vi kan bara vara!!! Matte o Annika var en dag och handlade, och matte ville ha ALLA julsaker men Annika satte stopp som tur var, för matte blir tokig när det gäller julen!!!!

Här ligger jag i min favoritsoffa


Och här har pajasen slagit sig till ro!!!!!


Fina Annika och Mini!!!!


Vi på Åhus strand, man kan inte tro att det är i November, eller hur??


Visst ser det mysigt ut? Vi njöööt!!!!


Fina Annika, dom satt och spelade spel varje kväll, matte vann hela tiden, ( inte en enda gång, hi,hi )


Söta Mini


Här tar dom kort på varandra, ohh dessa människor!!!!


Vi stannade hos mormor och morfar på vägen hem, och dom bjöd på mat!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad har hänt med mattes dator?

Älskar er, superfina bilder!

2009-11-24 @ 21:25:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

DET ÄR DAGS ATT SKAFFA NY DATOR!

2009-11-26 @ 17:54:42
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

LOVE YOU!

2009-11-26 @ 17:54:51
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0