OJ, OJ, OJ,

Nu har det blivit så där länge igen mellan mina gånger jag bloggar!!! Jag måste skärpa mig säger matte....
Vilke fall som helst, så har både jag och Foppa varit hos vetrenären och blivit undersökta!!!! Dom misstänkte att jag hade njurcancer!! matte höll på att svimma, hon blev så ledssen, så jag tyckte så synd om henne, men efter några äckliga blodprover så visade det att det inte var det!!!!!! Utan ev en annan sjukdom som visst heter cushing, ??? men den är inte så farlig, så matte var så lättad så!! Och Foppa då, han ska ju ALLTID vara värst, han har fått eplepsi!!!!!!! Va???? Han har fått medicin för det, men han är lika glad för det, han fattar ju inget.........Hans ( och min ) husse och matte blev jätte lessna, men så förklarade min matte att det går mycket bra att leva ett fullgott liv med det, så  nu är dom lite lugnare!!!!

Jag, Lena, och husse i bakgrunden.


Mmmm, jag bara myser!!!


Måste ju ha en bild på PAJASEN också!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Pia-Marie

Vad skönt at höra dessa goda nyheter, Foppa får ursäckta att jag kallar hans epilepsi det- men i detta samanhang är det befogat!

Suck av lättnad :-)



Hopp o lek !

2009-11-03 @ 15:46:48
Postat av: Annika

Skönt att höra att det inte var något allvarligt!

Se nu till att komma ner och hälsa på!

Vi saknar er!

2009-11-04 @ 23:27:06
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0