Kallt, men soligt!!!

Min matte mailade Sigtuna Kommun häromdagen, och frågade om hon kunde få låna en bit gräsmatta, uppe på Rävsta Camping, för hon vill komma igång med sina hundkurser igen!!! På eftermiddagen så ringde en gubbe från kommunen och sa att dom var väldigt intresserade av vad hon hade mailat om!!! Men dom skulle tydligen ha ett möte snart, och sen skulle han höra av sig igen, kul va???
Här sitter vi hela gänget nere vid Mälaren, ja Foppa saknas, han är hemma hos sig!!


Jag var i vattnet.......


Snygg va?????


Folk får tycka vad dom vill, men jag tycker att jag är såååå FIIIIIIN!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Ullci!

Allt bra, vi lever. Kryssningens Internet kostade på tok för mycket så det är därför vi struntade i det.

Ikväll är det vegas som gäller



Älskar dig!

2009-10-11 @ 21:32:30
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Pia

OH vad roligt med hundkurs!

Joppe går sin valpkurs nu i Knivsta- på lördag har vi spårning!



Ses vi snart?

Pialin

2009-10-13 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0