Vilken konstig helg????

I torsdags var matte hemma hela dagen, och så helt plötsligt så sätter hon på sig dom hemska arbetskläderna och jag tvingas upp till Elvis!!! Det är ju mitt i natten, matte??? Vad är det frågan om?? Ja, jag var ju tvungen att sova där, HELA natten, sen på morgonen kommer matte och hämtar mig, packar hela bilen med kassar och sen så åker vi till Foppa??? Jag fattar ingeting!!!!! Matte går och lägger sig ett par timmar, sen är vi ute och går länge, Foppa är med, och han bara busar med mig.....
Sen kom Uffe o Lena hem, och sen byter matte om igen!!!!!! Och åker iväg igen????????? Och jag fick sova hos FOPPA??? Hela helgen höll hon på så?? Sen på Måndag kväll åkte vi ÄNTLIGEN hem!!!!
Imorgon är det mattes födelesedag!!!

Här kom den 1:a snön!!! Men den låg inte kvar, men matte blev nervös och bytte däck på bilen, samma dag!!!!!!!!


Mormor och morfar i Spillan, vi var där och hälsade på en dag, hade jätte trevligt!!


Matte hade vunnit 2 st biljetter till Buddi Hollie på Göta Lejon, så hon tog med sig Kajsa och dom gick dit! Det var SKIIIIIT bra sa matte, dom hade haft JÄTTE ROLIGT!!!!


Matte ville att jag skulle ha med Tajger, så vi inte glömmer honom!!!! Som om han skulle glömmas bort!!!!!! Suck, jag saknar honom ( lite ) ibland......... Men nog var han söt?????

Fina rara gulliga söta roliga Tajger,( det här är matte som skrivit), INTE jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0