JOBBIG, JOBBIG, HELG!!!

I lördags så hämtade matte och jag mormor och morfar på Arlanda, dom kom ju hem från Amerika. Sen kom dom med hem till oss, det tyckte ju jag var lite underligt, men det fick sin förklaring när matte sa att nu skulle jag få vara hos Elvis ett tag, för dom skulle iväg på något som kallas dop!!!! Och då får tydligen inte hundar vara med??? Inte ens om dom är så söta som jag! Så jag fick gå upp dit, under protest ska ni veta!!! Och matte och dom andra åkte iväg, snyft.
När dom ÄNTLIGEN kom hem så berättade matte att det hade varit såå fint, och dom hade fått såååå god mat efter, jaha, jag då?????

INBJUDAN!!


Mamma Sonja, Pappa Jonas, och VIKTOR!!!


Fin tårta va???


Och den här då???? Läcker va???


Sen på söndagen så åkte vi till Foppa på morgonen, skulle passa honom och matte och Lena hade ordnat ett överaskningsparty för Uffe, så matte höll på att fixa och ordna hela dagen nästan, vi hann med att skjutsa våra älskade vänner från Skåne, till Uffes jobb, för dom skulle köpa lite nya prylar, eftersom allt hade ju blivit stulet för dom, sen efter att vi hade lämnat av dom och sagt hej då, dom skulle åka hem på eftermiddagen, så  åkte vi tillbaka till Solna, gick en promenad, sen fixade matte det sista till festen. Sen började folk att komma, och det var så mycket folk överallt, så Foppa och jag började att leta efter ställen att gömma oss på!!!!!!
Men festen blev JÄTTE LYCKAD sa matte!! Husse Uffe, blev så glad, och han blev nästan tårögd över sin present, en resa till honom och Lena till Irland!!! Dom ska åka på Onsdag, och GISSA var Foppa ska vara????? Ja, just det hos oss!!!!!!! Matte är jätte glad, men jag, hm,hm!!!!
Foppa åkte med oss hem när  matte  ÄNTLIGEN sa att vi skulle bege oss hemåt! Hem, ljuva hem!!!
När vi sen kom hem fick vi mat, liite sent, matte, sen nästan sprang jag in i sängkammaren och jag var så trött att jag inte orkade hoppa upp i sängen, så matte fick hjälpa mig!!!!!

Så här glad blev husse Uffe när han fick resan!!!!


Fina Lena och husses syrra Helena.


Husses BÄSTA kompis Ante, och Jonas med lille Viktor!!!!


Så här såg Foppa ut efter ett tag....


Här är jag, försöker ta mig upp i sängen efter festen!!!!!!!


Äntligen, äntligen SOVA!!!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0