SVAMP, SVAMP!!!

Häromdagen var vi så äntligen ute i skogen för att matte skulle få plocka lite svamp!!
Det var så skönt att få springa som JAG ville, i min takt, för det går ju inte så fort när matte letar svamp!!!! Jag tänkte jag skulle hjälpa henne lite, så jag började nosa upp dom där gula svamparna som matte blir så glad för, när jag hittade så vände jag mig mot matte och blängde stint på henne, i början fattade hon inget alls, men sen så började hon fundera, så äntligen kom hon bort till mig, och då hittade hon ju svampen!!!!!! Sen kom hon så fort jag stannade och blängde på henne, och varje gång så var det svampar där jag var!!! Jag vet vad jag håller på med jag!!! Matte muttrade nåt om att hon hade minsann hade lärt mig att sitta, när jag hittade svampen, men vadå???? Det här gick ju lika bra, eller hur matte??? Jag höll på att leta svamp åt henne i ca 2 timmar!!!! Och sen har hon mage att klaga att jag inte sitter??? Vad är det för matte jag har??? Men hon blev riktigt
glad, det märktes nog!!!!! Foppa var med, men han fattade ju ingetting!!!!! Han bara jagade efter mig, hela tiden!!!


Här har jag fått upp en doft!!!!!


Och vem kommer efter..........??


Här inne matte, kom, kom, jag har hittat!!!!



Så här många blev det till slut!!!!!!


Jag blev liiite trött av allt svampletning!!!!!!!


Så här dricker Foppa!!! Vilken pajas va????


Sen somnade han i vattenskålen, men gud så dum han är, hm, eller är han smart???????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0