Alla bara tjatar och tjatar!!!!

Nu tjatar alla fyrbenta om att jag ska blogga lite, men det finns inte så mycket att blogga om just nu! För matte är såååååå upptagen med sin och marias affär som dom ska öppna!!! Och det är MASSOR att göra tydligen???? jag fattar inget jag??? det ränner massa folk här som matte och maria kallar leverantörer, och dom sitter och pratar och visar ( i pärmar ) massa hund godis, hundmat, koppel, halsband, leksaker och kläder för hundar!!! Matte bara sitter och säger ohhh vad fint, ohh va bra, guuud så sött, bla, bla, bla!!!!!!!
I dag var vi i Nacka på Elgiganten, och dom handlade hela bilen full!!!! Och det var bara början säger dom!! Vi passar Foppa igen, och matte tycker det är sååå mysigt sååå!!!! Hm, jag tycker väl si o så om det, men det är bara att gilla läget, som matte säger?????

Det är fortfarande en massa snö!!!! Vi börjar lessna lite på det vita!


Kolla vart pajasen hittade att sitta i!!!!!!


Ja herre gud, vad han hittar på..............


Jag och Hollie!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud så söta ni är!

Vi ses snart! ÄLskar er!

2010-02-16 @ 10:02:11
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha ja det kan man ju göra!

Älskar Er... ses snart!

2010-02-18 @ 22:26:22
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0