Nu har dom satt i gång!!!!

I dag så hämtade matte och Maria äntligen nycklarna till deras affär!!! Så nu är det bara resten kvar........
Det ska målas, sätta upp hyllor, fixa kassadisk, bla, bla, bla. När vi åkte ner dit för att dom skulle sätta igång, så säger matte att vi ska åka till vårat andra hem???? Va, vad menar hon?? jag fattar inget!? Men Hollie och jag fick varsitt ben att gnaga på, så vi låg där mitt på golvet i ett stort tomt rum, guuud såå rolig matte??? Men dom verkade inte bry sig, utan dom satte igång med att jobba på engång! ja, ja, vi får väl se vad som kommer att hända. Matte har iallafall skaffat sig en tebryggare dit, så hon klarar sig nog. Och Maria får sin kaffe maskin på Fredag..........Hm, ska dom bara fika va?
Matte sa att det skulle vara kul om folk kom och hjälpte till med att måla lite, för det är mycket som ska målas tydligen!!!! Men dom får nog kämpa på själva, dom har satt ett stort papper för fönstret, så att folk inte ska kunna stå och kika in, och på det har dom skrivit att dom ska öppna 1:a April. Ja, lycka till säger jag bara, men matte är så glad över det här, så då får jag väl också vara glad!!!!!

Maris sätter maskeringstape på golvlisterna.


Det ser inte så mycket ut för världen, men lugn säger matte.....


Vad gör jag här matte????????

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för din röst!



Några spännande planer för imorgon?

2010-02-23 @ 22:01:30
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0