En alldeles vanlig härlig vinterdag!!!!

Vaknade av att Maria messa matte och frågade om vi skulle med ut, och det ville vi ju. Det var härligt ute,  Joel, och lilla söta Vincent gick med också, vi gick Björkbacka strand rundan, det var alldeles lagom som morgon promis, det var ganska kallt!!!
Sen åkte matte och jag och handlade lite, efter att vi kommit hem så kom då lilla Hollie, vi skulle passa henne medans Maria och Joel skulle ha en liten mysdag tillsammans, hm, hm......

Vi gjorde inget särskilt, utan vi tog en lång promenad på ca drygt 2 timmar, men matte fick BÄRA Hollie sista biten, för den lilla stackaren frös så hon skakade!!!!
Sen bara mös vi i soffan allihopa, matte sa att hon också fick vara där, så det var bara att bita ihop och se glad ut!!!
Närbild på Hollie i soffan!!!!!!



Ute i snön på kvällspromisen!!


Jag i snön, häärligt!!!


Jag igen!!!!!


Men vad rolig matte är då?????


Kommentarer
Postat av: Annika

Superfina bilder!

Misipis bajsar... den är bäst!

2010-01-03 @ 12:38:33
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag har ju redan svarat på ditt mail fö flera dgar sen ju!

2010-01-11 @ 12:10:04
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0