NYÅR 2009-2010!!!!

Matte packade lite saker, sen satte hon mig i bilen och sen åkte vi iväg, hon sa att vi skulle ut till Spillersboda, ( Spillan ) och fira nyår!!!! Yeeppiii, jag älskar att vara i Spillan, det är sååå mysigt där ute, det är så lungt och skönt tycker jag!
Men det tog extra lång tid att åka dit, för det var så jäkla halt!!! ja, matte andvända helt andra ord när hon puttrade fram i ca 40 km,  där det är 90, men det gick inte att åka fortare, och det var inga andra bilar som körde om heller, utan alla låg i så låg fart! Men fram kom vi, iallafall!! tack o lov!

 Här är jag på väg från vårat hus, till mormor och morfars hus, morfar hade skotta lite gångar som vi kunde gå på!!!



Mormor nyfrissad!!!


Här tvingade matte mig att sitta framför deras fina gran???? varför gör en matte så??????


Morfar sitter och för protokoll när dom spelade kort,  ( morfar vann???)


Jag i deras kökssoffa, matte säger att jag skulle kunna få anställning som soffprovare!!! Fattar inte vad hon menar, ha, ha.


Hm, jag i deras rumssoffa!!


Jag ligger i min nya hundsäng, och käkar på  ett grisöra, mums, sängen fick jag av mattes kompis Karin, som också bor ute i Spillan! tack snälla Kajsa, ( som matte kallar henne ) för den jätte sköna bädden!!!!!!!


I dag åkte vi hem på fm, och det var ju lika jäkla halt nu med! Sen gick vi en liten promis med med min bästa kompis Hollie och hennes matte fina snälla Maria!! Det är kul att vara borta, men guuud så skönt det är att komma hem! det tycker både matte  och jag, vi ääälskar vårat hem!!

I morgon ska söta Hollie vara här ett par timmar, hennes familj ska på bio, och tyvärr är det ju så att VI fyrbenta får ju inte gå med på bio!! Varför?? Ingen som vet, vi som är så snälla och söta???? Men vi ska iallafall passa Hollie då, och matte sa precis nu att då ska vi minsann gå en jätte lång promis i skogen, jaaaaaa!!! Livet leker!!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Så mysigt ni hade!

Misipis du ser så olycklig ut vid granen :)

2010-01-01 @ 23:49:17
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0