OVÄDER!!!!!

Nu är det snöoväder här! Det snöar o snöar, så jag kan knappt gå ut! Det är massor av snö!!! Jag brukar ju älska snön, men nu är det nästan för mycket, och blåser storm gör det också!
I förmidags var jag, matte, Hollie, och hennes husse och lilla Vincent på promenad ner till Sigtuna, och det var helt OKI när vi gick, men sen när vi skulle gå tillbaka så var det SNÖSTORM, och det har det fortsatt med hela dagen och kvällen!!!! Matte kommer kanske inte ut med bilen!?? Och smart matte äger ingen snöskyffel?????? Hur jäkla dum får man bli va?
I söndags så var det en fin morgon, då gick vi ( samma som gick till Sigtuna idag ) ut på en långis, och då var raststugan öppen, så då bjöd Joel matte på en korv med bröd, dom grillade den ute, det var jätte mysigt sa matte!
Matte har varit jätte sjuk, men nu börjar hon bli mycket bättre, det är skönt när matte är dålig, för då myser vi bara.........

Här är Joel, Vincent och Hollie vid raststugan


Deras korvar, jag fick också smaka, mums, mums.........


Jag står och väntar på att korvarna ska bli klara........


En fin bild på mig, eller hur???


Spejar på matte, hon ska precis kasta en snöboll som jag ska jaga, det är JÄTTE kul, tycker jag.


och så var jag på väg, yeeeppii!!!! Men matte körde en luring, pfttt, hon kastade den aldrig!!!!! Så jag fick springa en gång till!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maya

Gud så mysigt ni ser ut att ha det, är lite avundsjuk faktiskt... just nu är jag så botten förkyld att jag inte ens orkar ta min dagliga promenad :(

2010-01-28 @ 20:04:34
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag ringer matte imorgon!

2010-01-30 @ 23:10:55
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0