Utländskt besök!!!!

Nu har vi haft besök från utlänningar!! Matte sa att det skulle komma folk på besök i helgen som var, och att dom kom från utlandet, vad spännande tyckte jag, skulle jag förstå vad dom sa? Gissa vilka som dyker upp??? Jo, Annika, Mini, och Micke!!!! ha, ha, ha, matte, dom är från Skåne!!! Matte säger att det är utlandet, för hon fattar inte ibland vad dom säger, hm, jag hade inga problem med att fatta, det är ju matte som är knäpp!!
Det var mysigt när dom var här, men dom stannade så kort stund bara!!Fredag till Söndag!!! Men dom kanske, kanske kommer när matte och Maria har premiär öppning!! Hoppas det.
Mini hann med att ta några fina snöbilder på pajasen, ni ska få se några här, men jag ville inte gå ut, utan låg så bra i soffan!!

Här kommer några fina bilder på Foppa, tagna av VÅR Mini!!!



Huvudsaken att pajasen har roligt, eller hur???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0